perjantai 14. lokakuuta 2016

Lomalla lompsis

Huomenta!

Melkein tuntuu jo keskipäivältä, sillä olen ollut yökolmesta asti hereillä ja kello on nyt puoli yhdeksän. Olen nukkunut viimeaikoina aika huonosti, enkä tiedä mistä se voisi johtua. Nään kokoajan painajaisia ja heräilen vähän väliä. Inhottavaa.

No mutta, syysloma alkoi eilen ja nyt onkin sitten aikaa nukkua! Mulla on takana tosi kiireinen viikko, oon treenannut paljon, ollut töissä paljon ja kavereitakin ehdin nähdä. Nyt siis lepo tulee tarpeeseen. Tosin mut tuntien painan sata lasissa kokoajan menemään, ja nytkin on vaikka mitä suunnitelmia, joten taitaa univelkojen kuittaus jäädä vähemmälle. Tänään ohjelmassa olisi mm. sulkapalloa, kaverien näkemistä ja salillekkin olisi tarkoitus mennä. Lisäksi oli vielä jotain muuta, mutta unohdin sen jo. Ehkä se selviää viimeistään siinä vaiheessa kun joku kaveri soittaa vihaisena, että missä viivyn. :D Mulla on muuten muistikin alkanut reistailemaan viimeaikoina. Unohtelen aika usein sanoja ja menee monta minuuttia kun mietin että mikä se olikaan. Ihan hämärää.

Kuva on otettu toissapäivänä salilta (yllätysyllätys). Rakastan käydä myöhään salilla, tuolloin kello olin lähemmäs kymmenen.

 Siitä vielä yksi selfie, olkaas hyvät! Silmäpussit on kyllä aika järkyttävät, mutta todistaapa ainakin etten huijaa sanoessani valvoneeni luvattoman paljon.

Mun pitäisi hoitaa myös muutamia koulujuttuja pois päiväjärjestyksestä. Taidan kuitenkin lykätä niitä nyt vähän myöhemmäksi ja lähteä koiran kanssa lenkille, josko raitis ilma vähän virkistäisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti