sunnuntai 2. lokakuuta 2016

3 asiaa

Moikkamoi!

Olen nyt muutamaan otteeseen törmännyt blogeissa tällaiseen postaukseen ja päätin itsekin toteuttaa.

      3 asiaa, joista pidän
  • Aamulla treenaaminen on parasta, vaikka rakastankin sitä touhua ihan kaikkina vuorokaudenaikoina.
  • Kaikenlainen musiikki. Mulla on jatkuvasti kuulokkeet päässä ja sieltä tulee räpistä ja rockista ihan joululauluihin asti, riippuen fiiliksestä. Ja kyllä, kuuntelin joululauluja viimeksi eilen. Josta päästäänkin seuraavaan...
  • ...joulu on nimittäin ihan mun lemppariaikaa! Rakastan sitä tunnelmaa, jouluruokaa tietysti ja noh, ei joulussa ole asiaa jota en rakastaisi. :D

      3 asiaa, joista en pidä
  • Siitä, että mulla meinaa aina loppua vuorokaudesta tunnit kesken...
  • Inhoan pakkaamista, ja välttelenkin sitä aina viimeiseen minuuttiin asti. Kuten nyt, sillä mun bussi lähtee Seinäjoelle tunnin päästä ja makaan vieläkin sängyssä enkä ole pakannut.
  • Matikasta. Tätä ei varmaan tarvitse edes perustella?
     
      3 asiaa, joita tein viikolla
  • Kokeita...
  • Treenasin, ja mulla onkin syttynyt taas ihan uusi motivaation kipinä salilla käymiseen. Hyvä näin, koska muuhun en tällä hetkellä ole kovin kykeneväinen...
  • Olin töissä tiistaina, torstaina ja perjantaina.
Toissapäiväistä treeniä ennen napsaistu kuva.

      3 asiaa, jotka osaan
  • Olla ärsyttävä.
  • Piristää tarpeen vaatiessa.
  • Venyttää asioiden tekemistä...
      3 asiaa, joita en osaa
  • Heittää takaperinvoltti. Haluaisin kyllä, pitänee alkaa opettelemaan. (Ruumiita siis tulossa)
  • Suunnitella ajankäyttöä järkevästi.
  • Pysyä vakavana sitä vaativissa tilanteissa. Alan aina nauramaan, kun pitäisi olla vakava, ei hyvä.
      3 asiaa, joita minun pitäisi tehdä
  • Käydä ostamassa ensi jakson koulukirjat. Arvatkaapa huvittaisko...?!
  • Venytellä enemmän.
  • Nyt ihan todellakin nousta, koska puoli tuntia lähtöön ja mun pitäisi vielä pukea, syödä ja pakata.
      3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan
  • Sauna
  • Joululaulut
  • Takan edessä hyvän kirjan lukeminen villasukat jalassa ja kaakaomuki kädessä.
      3 asiaa, jotka puen mielelläni päälle
  • Mun keltaisen ankkafleecehupparin, joka on täälläkin vilahtanut.
  • Mekon, mutta harvoin tulee mitään tilaisuuksia kun pääsisi mekko päällä heilumaan. Tämä tummansininen yksilö on yksi lemppareista.

  • Trikoot, yhdet lempparit ovat nuo ylempänä näkyvät leopardikuosiset!
      3 asiaa, joita en pue päälleni
  • Leveälahkeiset farkut, hyi ei ikinä.
  • Sellaiset bisnessnaisjakut, ei vaan sovi mulle.
  • Pitkä untuvatakki, mulla on joku kammo näihin. :D
      3 asiaa, jotka haluaisin hankkia
  • Kameran
  • Matkan johonkin lämpimään...
  • Tuulihousut. Kävin eilenkin metsästämässä tuulihousuja, mutta kuinkas kävikään. Normaalisti käyttämäni koko ei edes mennyt takamuksen ylitse. :D
      3 asiaa, joista unelmoin
  • Poliisin urasta (tämä ei jää pelkäksi unelmaksi).
  • Kaikkien maiden näkemisestä
  • Omasta asunnosta, tai siis vuokrakämpästä tässä tilanteessa, mutta myöhemmin ehkä ikiomastakin.
      3 outoa tapaani
  •  Mun on aina pakko ottaa koulussa oliiveita salaattiin, vaikka en tykkää niistä enkä edes syö niitä. Syystä että en tiedä.
  • Pyörähdän aina ympäri ennenkun nousen rappuset ylös.
  • Luen yleensä aina alhaalta ylös/takaa eteen, esim. koulukirjat alotan yleensä loppupäästä ja jos luen puhelimesta jotain niin kelaan alas asti ja luen sieltä ylöspäin. Ei mitään järkee kyllä.
Semmoinen postaus! Mitäs tykkäsitte? Mulla on nyt kyllä jo ihan kamala kiire, vartti lähtöön. Hauskaa viikonloppua toverit!

(Postaus on kirjoitettu lauantaiaamuna, nyt on siis sunnuntai, unohdin julkaista postauksen eilen :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti