sunnuntai 9. lokakuuta 2016

Tunnemyllyssä

Hyvää ja hymyntäyteistä sunnuntaita toverit!

Kotiuduin juuri salilta ja pitkästä aikaa ehtii taas istahtaa koneen ääreen. Aikamoista lentoa on taas ollut tää kulunut viikko, mutta ei valittamista! Paljon on tapahtunut kivoja juttuja, ja kivoin on vasta edessä, koska saan kohta mun lempparivieraan kylään.

No mutta ei tää silti pelkkää ruusuilla tanssimista oo ollut. Kävin eilen salilla vaa'alla ja paino oli taas noussut. Purskahdin itkuun siinä pukuhuoneessa kanssatreenaajien edessä, vaikka tiedän että se on pelkkää lihasta mitä on lisää tullut. Ahdistus painaa ja tuntuu että tälläkin hetkellä pitäisi olla treenaamassa, ettei vahingossakaan liho. Kai sitä pitäis oppia rentoutuun tän asian suhteen...

On tässä muutakin ei-niin-ihanaa ollut, mutta ihan kaikesta en tänne viitsi kirjoittaa. Kaikesta huonosta huolimatta oon oikeesti niin onnellinen. Mulla on asiat paremmin kun niin monilla muilla, ja oon saavuttanut monia tavotteita monessakin suhteessa.


Siitä eilistä treeniä edeltävä kuva! Huomasin muuten, että nää kuvat on kauheen huonolaatuisia mobiiliversiossa, eli lukekaa internetversiolla, jos haluatte saada kuvista jotain selvääkin. :D

Ei tää kirjottelu nyt oikein sujunutkaan sillain smoothisti kun ajattelin. Ajatukset risteilee niinkun Viking Line, joten taidan alkaa valmistautuun mun vieraan saapumiseen ja jos tässä välissä ehtis parit koulujututkin hoitaan. Ne kun on vähän jäänyt taas vähemmälle huomiolle, yllättäen.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti